Dátum
2010 jún, 02

Magyar Vendégkönyv


Magyar Vendégkönyv Hamarosan…

14 Responses


  1. admin on 02 jún 2010

    Édenkert csárda és fogadó amit csak jó szívvel tudok ajánlani mindenkinek. Motel Hatvanban ahol valóban úgy érzi magát mintha otthon lenne.

  2. Rékási László on 21 aug 2010

    Az egyik legjobb, étterem Magyarországon.
    Nagyon finom ételek és a kiszolgálás is full.
    Jó lett nagyon az oldal.
    Mindenkinek ajánlom!!!

    Rékási László

  3. www.lengyelszen.hu on 22 márc 2011

    Tüzelővel foglalkozunk és sok helyen megfordulunk az országban, de az Édenkert messze a legjobb. Budapesten és sehol máshol nincsen párja. Rendkívül jó ételek találhatóak az étlapon és nagyon kedves a kiszolgálás, árakról már nem is beszélve. Amikor az M3-as autópályán utazunk vagy a környéken vagyunk(szerencsére gyakran), mindig betérünk és még sohasem okozott csalódást az étterem.

    Nagy Balázs
    Bányai György
    http://www.lengyelszen.hu

  4. Nagy csalad on 25 márc 2012

    Tisztelt Majerszki csalad!

    AZ ÉDENKERT CSÁRDA A LEGJOBB HELY AZ ORSZÁGBAN! Ajánlani tudom mindenkinek. A hely, a kiszolgálás az izletes kaják, egyszóval szuper minden!
    Örülünk, hogy megismerhettünk benneteket! További sok vendéget kivánunk!

    Nagy család Adáról!!!
    :)

  5. Tarsoly Tamás on 15 nov 2012

    Már harmadszor laktunk céges kis csapatunkkal a szántói panzióban, de a színvonal továbbra is kiváló! A tisztaság osztályon felüli, a szobák a kategóriában a legjobbak közé tartoznak! ( mi sok felé dolgozunk az országban és sok panziót ismerünk! ) A kiszolgálás korrekt és maximálisan udvarias! A konyha egyenesen fenomenális! Ha a környéken dolgozunk 100 %, hogy itt szállunk meg ezután is! Az árak nagyon barátságosak akár csak a tulaj és a személyzet! Minden ismerősünknek amerre járunk ajánlani fogjuk a panziót!

  6. Havasi János on 05 jan 2014

    Mint kúlfôldi szaklap szerkesztő megdermedtem, amikor a remek,job és jobb ételek kôzôtt ilyen “kínálatra” bukkantam: Gordon Blue !!!
    Szeretném felhívni a figyelmúket, hogy a komoly szakirodalom így jellemzi azt a vendéglátót, akinek az étlapján ez az elnevezés “szerepel”. Szószerint idézem:
    Helyesen Cordon Bleu !!!
    A többi írásmód az ostoba primitív dilettáns étteremvezetők, alulképzett és alulfizetett szakácsok és általában a vendégre fittyet hányó vendéglősökre jellemző. Ha ezt látod az étlapon, egészen biztos lehetsz hogy abban a konyhában rengeteg dolog nem stimmel, inkább menekülj, mert ott akármi szart eléd tesznek, romlott pörköltből sózással, tejfölözéssel álcázott hortobágyit, leveskockából készülő húslevest de még a bélszín is max marhalapocka, már ha egyáltalán marha.

    A név eredetére kétféle magyarázatot ismerek. Az egyik a vendéglősök körében általánosan elfogadott, mely szerint a Kékszalag verseny (Atlanti-óceán átszelése, ebbe süllyedt bele a Titanic) rekorddöntéseinél szolgálták fel. A másikat egy francia hozzáértőtől hallottam, ezért hitelesebb magyarázat (meg aztán egy angol verseny díját miért franciául írnák?), hogy a Kékszalag-rend az egyetlen olyan kitüntetés volt amelyet szakácsNŐK kaphattak, ezért ha kékszalagos vendégfogadót találtál (a vendégfogadókban régen a fogadós felesége főzött többnyire), egészen biztos lehettél abban, hogy jó kezekben vagy és jót fogsz enni…
    Mivelhogy a maguk remek csárdájára ezen minősítés végkép nem jellemző, szakmailag is ajánlom az elnevezés helyesre való módosítását… Higgyék el, sok írígynek leál az ármánykodó szándéka és az esetleges “szakgúnynak” sem lesznek kitéve…
    U.I. A francia vendégeimet nyár végén nagyon szépen megkértem, hogy sehol ne említsék ezt a “bakit” , ami náluk szakmailag megbocsáthatatlan…Meggyőzte őket a remek koszt, szép kôrnyezet és a kiszolgálás nívója… Sok szerencsét !

    • Daniel on 07 jan 2014

      Tisztelt Uram!

      Köszönjük észrevételét, valamint a részletes információt!
      Mint ahogy a dicséretet, így a “kritikát” is szívesen fogadjuk, mivel leginkább ezekből tudunk fejlődni, “építkezni” valamint a magas színvonalat tartani.
      Az említett hibát honlapunkon javítottuk, az étlapon pedig a következő étlapváltáskor a közeljövőben korrigáljuk!

      Reméljük ennek ellenére legközelebb is minket választanak!

      Sikerekben Gazdag, Boldog Újévet Kívánunk!

      Üdvözlettel:

      A vezetőség

  7. Havasi János on 10 jan 2014

    Tisztelt vezetőség,

    legnagyobb örömömre szolgál, hogy pozitív módon álltak hozzá a jószándékú hozzászólásomhoz… Úriemberekre jellemző és hozzájuk méltó státuszt gyakoroltak…Ěs higgyék el, szakmai szempontból messze nem csak szőrszálhasogatásról van szó… Nyugaton kifejezetten presztizskérdés, akkor mi, magyarok se hagy ne adjuk már alább!! Ott csak a legeslegeket illeti meg a Kék szalaggal való megjelölés… Analóg módon mint a Kék zászlóval a legtisztább tengerpartokat…
    Nagyon sok további sikert kívánok és köszönom, hogy a magyar vendéglátásnak a jó híre Önök által eljutott a messzi idegenbe is… Már ezért is, de nemcsak ezért, megérdemelnek legalább egy képzeletbeli francia Kék szalag rendet… Ěs már ott is van…

    Üdvözlettel:
    Havasi

  8. Gábor on 09 febr 2014

    Mi egy estét töltöttünk az Éden Motelban.Nagyon szép udvar,szép tiszta szobák,ízléses berendezéssel.Gyönyörű fürdőszoba.egyetlen gondom az volt,hogy pezsgő kádas szobánk volt,de a pezsgőfürdő nem működött,hosszas probálkozás után sem.De ha ment volna sem lett volna élvezhető,mivel nem volt melegvizünk este.Ezt a problémát leszámítva,megvoltam elégedve mindennel,ez csak azért ütött szíven,mivel direkt a pezsgő fűrdö miatt kértem azt a szobát!

    • Daniel on 20 febr 2014

      Tisztelt Uram!

      Köszönjük véleményét!
      Először is elnézést kérnék a kellemetlenségért!
      A pezsgőkádat megnézettük egy szakemberrel, ami valóban nem volt jó, mivel a szivattyú tönkre ment benne, és mivel nem próbáljuk ki minden nap és az előző vendég sem szólt ezért nem tudtunk a dologról.
      Az viszont, hogy nem volt meleg víz az érdekes számunkra, mivel még aznap is takarításkor és másnap is volt.

      Mégegyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
      Amennyiben kapunk még egy esélyt az Önök vendéglátására ígérjük, hogy kárpótolni fogjuk, hogy jóvá tegyük a “hibát”!

      Üdvözlettel:
      A Vezetőség

  9. Nora on 05 jan 2015

    Nagyon szepen köszönjük a kedves megvendegelest, nagyon jol ereztük magunkat, az etel, mint a szobak es a felszolgalas, minden kitünö volt, es mindenki nagyon kedves.

    üdvözlettel
    Von Allmen Nora es a Zsilla csalad

  10. Smajda Beatrix on 28 aug 2016

    Tisztelt Tulajdonos Úr!

    Tegnap részt vettem egy önöknél rendezett lagzin és nagyon jól éreztem magam. A hely tiszta és rendezett, az ételek kitűnőek és a kiszolgálás kifogástalan volt. MINDEN MUNKATÁRSA NAGY – NAGY DÍCSÉRETET ÉRDEMEL!
    Egyetlen észrevételem a mosdóval kapcsolatos: túl takarékosan adagol vizet a csap és hiányzott a papír kéztörlő.

    Üdvözlettel: Smajda

  11. Róbert on 27 nov 2016

    Jó napot kívánok!

    Ma az Édenkert csárdában ebédeltünk családunkkal.
    Mindennel meg voltunk elégedve kiszolgálás, környezet, gyorsaság, az étel minősége. Az étel mennyiségével nem voltunk megelégedve. Sem a hús adag, sem a köret mennyisége nem érte el az elvárható mennyiséget, sem a savanyúságé.
    Nem a vendégeken kellene ennyire spórolni, mert legközelebb máshová mennek.

    Üdv.: Róbert

    • Admin on 19 dec 2016

      Kedves Róbert!

      Elnézést a késői válaszért!
      Köszönjük hozzászólását!
      Az adagok nálunk egységesek és nem szokott panasz érkezni ezzel kapcsolatban, de legközelebb ha ilyen probléma merülne fel kérem helyben jelezzék a felszolgáló kollégának!
      Mivel aznap sok vendég volt és senki nem kevesellte az adagokat, így utólag nehéz orvosolni a “problémát”

      Elnézést kérünk!

      Kellemes Ünnepeket Kívánunk!

      Üdvözlettel,
      Édenkert


Leave your comment